Lugnet före stormen

Imorgon smäller det. Galet nervös. Galet osäker. Galet uppjagad. Galet tveksam. Galet förnekande. Galet rädd.
Lugn, jag ska jobba, that's all! :) Imorgon är vår stora visning, kl 18.30! Just nu kan jag bara se till mina brister istället för att slappna av och känna att fan va kul detta skall bli. Imorgon måste allt gå rätt. Känner jag mig själv tänker jag för stort.
Udda personligheter, nej bara personligheter med ego inte utav denna värld. vart har dom fått det ifrån? Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kom ihåg...NEJ NU JÄVLAR!!!!



Kram och break a leg!!!

2010-11-29 @ 19:18:02
Postat av: Emma Södrén

tycker det såg lysande ut idag! Förlåt att bilderna blev så dåliga, men kameran låste sig hela tiden och ville bara ta en bild. Jag tycker iallafall att dina modeller var urtjusiga! Kram

2010-11-30 @ 20:28:36
URL: http://emmasoedren.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men Emma! Det var sjysst att du ens var där och ville ta lite bilder! Tycker inte alls att dom var dåliga. Jag vet kameran för man ryck på! :) Bilderna på sara du tog var jättefina! :) Tack tack! :) Ja jag var rätt nöjd eller allt kändes väldigt bra!

2010-11-30 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0