Det brittiska kungliga bröllopet!

Gahh kan inte förstå hur jag älskar dem där stropparna men faktum är att jag älskar england! Och jag sitter såklart som klistrad framför tvn och kollar på bröllopet. Inte så kul för Wiliam med denna överhududetvinkeln dom körde med innan vigseln. Det är synd om honom som redan nu har så lite hår men Harry var också på god väg till flint avslöjade vinkeln. Men sååååå vackert det är! De vårgröna träden i kyrkan tyckte jag var så lagom och stilfullt och en så upplyftade faktor. Kul idé!
Och Kate hur vacker var inte hon! Vilken klänning. Hade hoppats på en McQeen-skapelse, eller det vore ju inte mer än rätt! Nu måste jag titta vidare men så såld jag är, det är nästan skrämmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0