Tack Frida Fahrman

idag tackar jag faktiskt en bloggare för klädinspiration. Jag hatar att jag inte uppskattar alla mina guldkorn i min garderob utan bara vill ha mer. Men idag känner jag mig mättad faktiskt. En limegrön klänning eller top skulle sitta fint och just den svarta klänningen jag drömde om vill jag prova på att sy. Eventuellt en limegrön topp också eftersom jag inte hittar ngn. jäkla Monki att sälja slut på den fna klänningen!
Aja idag blir det nedstoppad jeansskjorta i svarta shorts a la Frida Fahrman. Jag satt nyss och tänkte att det var en fin kombo men sen kom jag att tänka på att jag inte använt min jeansskjorta på sjukt länge. Så jag plagierade det rakt av.
Mkt intressant inlägg va? Ungefär såhär intressant är min vardag :) Nu ska vi till ingelsta! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0