Hemma igen!

Nja det känns sådär.. eller egentligen helt bra. Jag vet att jag och P kommer planera en till trevlig resa. Min reselust har stigit till hundra och det gör mig helt exalterad! Struntsamma att jag är hemma nu, det är rätt kul och att resa kostar ju lite kosing, så nu är det jobb jobb och jobb som gäller! Min färg är borta endast några få fräknar kvar, det är tråkigt men jag överlever såklart. Hade dock varit kul om man kände sig lite brun och fick glänsa lite men vad gör man? Jag har sett så mkt kul och jag skulle inte vilja byta någon av dessa dagar mot en dag på stranden ist så färg eller inte, det spelar ingen roll! Idag har jag handlat världens mest snygga nagellack. Tror lyckan håller i sig veckan ut men sen tror jag att jag vill tillbaka till Thailand, värmen och ledigheten!
Jag har för en gång skull en önskan om födelsedagspresent! Det var några år sen! Jag fyller ju 25 i sommar, det är en ålder det. Och jag har kommit på den mest efterlängtade presenten ever: En symaskin!
Jag vill ha en jag vill ha en jag vill ha en.... jag har massor av idéer som sprudlar i huvudet på mig. Perfekt "bli-gammal" present ju! Så ge mig sommar nu fast inte juli än, jag vill att den ska va lång och varm.

Kommentarer
Postat av: Susanne

För mig känns det helt underbart att ni är hemma igen, men jag förstår att du/ni längtar ut igen. Och det är roligt att höra att ni planerar för en ny resa ;)

Ha en bra dag

2011-03-24 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0