Tips!

Jag vill tipsa om en himla äcklig efterrätt. Jag har godisförbud efter resan och jag har sötsug som en dåre så denna efterrätt gjorde jag förut. Alla ingredienser är hittade i min kyl och skafferi, tro inte att jag köpte detta för att jag på allvar trodde att det skulle bli gott. Jag är också väl medmedveten om att det heller inte är särskillt nyttigt fast att det var syftet.
  • 1 Smörstekt banan med kanel och vanilj
  • 3 st Krossade pepparkakor
  • Turkisk yoghurt med vanilj och socker
Stek bananen i kanel och vanilj, blanda i vaniljpulver i yoghurten, krossa kakorna över yoghurten. Häll på den stekta bananen över alltsammans. Så jävla äckligt! Verkligen, helt seriöst! Inte alls bra, det kan tyckas gott men icke! Det fick bli en toblerone iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0